Re: Jak zainstalowac IPX ?

Autor: Grzegorz Doliński (gdolin_at_free.polbox.pl)
Data: Wed 09 Apr 1997 - 11:45:19 MET DST

Grzegorz Szyszlo <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> napisał(a) w artykule
<5i8clk$n7l$4_at_helios.man.lublin.pl>...
> ja to mam ustawione tak jak standardowa instalacja warp connect
> mi to zrobila, czyli najpierw MPTN, a na nim netware, tcpip
> oraz netbios. netbiosa uzywam standardowo, czyli bez 'over tcpip'.
> dlatego, poniewaz okoliczne windy tez tak maja, a od czasu do czasu
> do tych wind siegam.
>
> ps: czy ktos juz probowal instalacji podwojnej, tzn. netbios standardowo
> i dodatkowo 'over tcp/ip' ?
Proba uruchomienia dwoch NetBIOSow na jednej karcie raczej sie nie
powiedzie.
Gdy odpialilem IPX z NetBIOSem to padly polaczenia, ale sprawdzilem inna
konfiguracje:
1. Windows NT 4.0 Server
2. OS/2 Warp 3.0 + IBM LAN (server & workstations)
3. MS-Win95
4. Novell NetWare 3.12 jako router IP
NT i czesc stacji w jednym segmencie, Server LAN w drugim.
Stacje robocze uzywaja standardowych klientow, OS - IBM LAN
Winda "Klient dla MS-Network" in inne. Wszystko pod TCP/IP.
Kazy serwer mial swoja domene (nie udalo sie tego pozenic).
Jesli user-id i hasla byly takie same w domenach to nie bylo
problemu z dostepem do zasobow. Dostapne byly rowniez zasoby guest.
Troche zabawy z konfiguracja (reczna robota), ale mozna bylo wytrzymac.
Od strony MiSia duzo problemow rozwiazuje WINS i DHCP (czy sa takie
servery dla OSy). Szczegoly konfiguracji - gdy znajda sie zainteresowani.

-- Grzegorz

GDolin_at_free.polbox.pl