re:_warpowisko

Autor: Przemyslaw Pawelczyk (przemekp_at_ii.uj.edu.pl)
Data: Mon 07 Apr 1997 - 17:12:14 MET DST

On Sun, 23 Feb 1997 17:30:01 +0100 (CET), "Wojciech Schwanowicz"@ wrote:

>A co Netscape ma do czcionek ISO Latin 2 w OS/2? Burczec to mozna na IBM lub
>prosic Team OS/2'erowcow by cos z tym zrobili. Ale bede wrzeszczal na autorow
>Warpowiska, ze takiego gniota dla uzytkownikow OS/2 przygotowali. Chyba,
>ze strona ta sluzy nawracaniu Windziarzy i Unixowcow na OS/2, wtedy bardzo
>przepraszam i pozostaje z glebokim szacunkiem i nadzieja.
> Na niektorych stronach WWW mozna juz dostrzec logo 'Lynx Compatible', co
>jest bardzo sympatyczne.
>
>Wojtek

Cze˜† Wojtek i inni,

Za gniota nie mog© si© obrazi†, gdy¾ nie aktualizowaˆem Warpowiska przez dˆu¾szy okres czasu, za konotacj© tak.
Po pierwsze - Warpowisko jest tak dla OSman¢w, jak i dla Windziarzy i unixowc¢w. Po drugie - nie krzycz, myˆem
uszy. Po trzecie - proponuj© przej˜† chwilowo na ISO Latin 2, wtedy, mam nadziej©, uszcz©˜liwi© wszystkich polskimi
ogonkami. Po czwarte - z ramek na razie nie zrezygnuj© gdy¾ s¥ wygodne. Po pi¥te - OS/2 jest systemem graficznym
i z tego korzystam. Po sz¢ste - od pocz¥tku prosiˆem o sˆowa krytyki, tudzie¾ uwagi co Wam si© w Warpowisku
podoba, a co nie (Ciebie te¾ to dotyczyˆo). Jednak sˆowo gniot jako takie nie wnosi nic konstruktywnego. Czy nie
m¢gˆby˜ Wojtek pom¢c odrobin© w redagowaniu Warpowiska, chocia¾by poprzez rzeczow¥ krytyk©, zamiast
wydziera† si© w eterze?

Serdecznie Ci© pozdrawiam. Pozostaˆych OSman¢w r¢wnie¾.

Przemek P.