re:_warpowisko

Autor: Przemyslaw Pawelczyk (przemekp_at_ii.uj.edu.pl)
Data: Mon 07 Apr 1997 - 17:12:13 MET DST

On Sun, 23 Feb 1997 17:29:43 +0100 (CET), elpro_at_lodz.pdi.net wrote:

>Oj nie wszystko, nie wszystko. Jakby bylo wszystko dobrze
>to nie widzialbym tych malych prostokacikow przekreslonych na czerwono.

Czy dužo ich jest? Je˜li tylko dwa na poczĽtkowej stronie to all is OK.

>A swoja droga, ze Warpowisko jest tak zrobione, ze WebExplorerem
>nie wszystko sie zobaczy...
>To prawie tak jak komercjne strony firm z branzy calkiem
>nie komputerowej, ktore mozna obejrzec tylko jakims ostatnim wrzaskiem
>mody WEB'owej. Niezla reklama, ktorej znaczacy procent potencjalnych
>klientow nie moze zobaczyc. Profesjonalizm cala geba...
>Pozdrowienia
> Slawek Kos -> elpro_at_lodz.pdi.net

Dlaczego nie spr˘bujesz NN4OS2? Ramki sĽ wygodne, a nie windziarskim barachˆem . Natomiast polskie litery sĽ
problemem do przeskoczenia. Je˜li nie uda siŠ Mirkowa przer˘bka NN4OS2, to musimy siŠ zdecydowa† na
standard dla Warpowiska:

albo ISO Latin 2 - i wtedy wszyscy widzimy polskie litery w NN4OS2
albo zgoda na Powszechnie Nam PanujĽcy Standard ISO 8859-2 ale bez ramek

Tertium non datur.

Czekam na wyniki ankiety. Ja proponujŠ ISO Latin 2 - mam juž serdecznie do˜† obowiĽzkowych "krzaczk˘w".
Przynajmniej do czasu nowej weersji NN4OS2.

Pozdrawiam serdecznie,
Przemek P.