Re: _warpowisko

Autor: Wojciech Sachwanowicz (W.Sachwanowicz_at_bu.uni.torun.pl)
Data: Tue 08 Apr 1997 - 00:46:21 MET DST

Przemyslaw Pawelczyk PC Kurier wrote:

>Cześć Wojtek i inni,
>
>Za gniota nie mogę się obrazić, gdyż nie aktualizowałem Warpowiska
>przez dłuższy okres czasu, za konotację tak. Po pierwsze - Warpowisko
>jest tak dla OSmanów, jak i dla Windziarzy i unixowców. Po drugie - nie
> krzycz, myłem uszy. Po trzecie - proponuję przejść chwilowo na
>ISO Latin 2, wtedy, mam nadzieję, uszczęśliwię wszystkich polskimi

Przepraszam, że się uniosłem. Nigdy nie miałem na myśli zawartości
merytorycznej pisząc o gniocie, chodziło mi tylko o stronę techniczną.
Teraz sprawa jest ZUPELNIE NIEAKTUALNA !!!
Najnowszy NN/2 2.02 (ten z wersjami narodowymi) prawidłowo koduje i
dekoduje ogonki, ma ramki. Można wreszcie mieć jedno i drugie w OS/2.
Używamy tu Warp Connect'a (wer. 3.0 UK) z FP 26.

Przy okazji piszesz o ISO LATIN 2 a używasz w tym celu IBM LATIN 2
(cp 852), a ponadto w nagłówku listu wpisane masz:
'Content-Type:text/plain; charset=US-ASCII'
musiałem na chwilę przesiąść sie na NewsReader/2 aby Twoj list
prawidłowo odczytać i tu zacytować (NN2 powoduje automatyczne
przekodowanie listów z 852 na ISO LATIN 2 (ISO 8859-2), jeśli takia
opcja została wybrana. Można też zrobić 'MIME quoted printable').
Przestałem używać NR/2 ze względu na to, że nieprawidłowo tworzy
nagłówki.

>ogonkami. Po czwarte - z ramek na razie nie zrezygnuję gdyż są wygodne.
>Po piąte - OS/2 jest systemem graficznym i z tego korzystam. Po szóste - od >początku prosiłem o słowa krytyki, tudzież uwagi co Wam się w Warpowisku
>podoba, a co nie (Ciebie też to dotyczyło). Jednak słowo gniot jako takie
>nie wnosi nic konstruktywnego. Czy nie mógłbyś Wojtek pomóc odrobinę w
>redagowaniu Warpowiska, chociażby poprzez rzeczową krytykę, zamiast
>wydzierać się w eterze?

>Serdecznie Cię pozdrawiam. Pozostałych OSmanów również.

>Przemek P.

Powtarzam, teraz nie ma problemów OSmani nareszcie mogą czytać
Warpowsko bez przesiadania się na inny system.

Wojtek Sachwanowicz

Wojciech Sachwanowicz, Systems Librarian| W.Sachwanowicz_at_bu.uni.torun.pl
Nicolaus Copernicus University Library  | phone: +48(56)621.44.75
ul. Gagarina 13, 87-100 Torun, Poland   |   fax: +48(56)654.29.52