Jak polaczyc Warpa z Winda?

Autor: Piotr Popik (nfpopik_at_kinga-cyf-kr.edu.pl)
Data: Tue 01 Apr 1997 - 12:37:51 MET DST

Hej wszystkim po Swietach,

Zainstalowalem Warpa, z czerwonego pudelka. Nie instalowalem Bonusa, bo jak
sadze, to jest cos dla modemowcow.

Mam siec LAN i w Instytucie ok. 30 komputerow spietych siecia... Wszystkie
widza sie (dyski, drukarki) przez Windowsy 95 lub 3.11 (NIE: poprzez NT)

Na mojej maszynie jest Warp. Udalo mi sie dolozyc TCP/IP a potem Netscape
2.02, i to dziala. Potem dolozylem FIXpack'a 26.

1. Pytanie brzmi: Jak udostepnic Windows'owcom moj dysk warpowy i jak
uzywac 'ich' dyskow sieciowych?
2. Jak drukowac spod Warpa na drukarce podpietej do sieciowego komputera,
pracujacego na Win?
3. Ach, gdyby mozna rowniez udostepnic dysk Warpowy jako serwer FTP -- to
juz byloby calkiem super.

Merlina na razie instalowac nie chce, bo... 1) komputer mam slaby (486 66 z
32 RAM).. 2) Na razie chce zobaczyc jak to bedzie hulalo z Warpem.

Dzieki z gory za podpowiedzi: Prosze o kawe na lawe, poniewaz hmmm... nie
jestem ekspertem.

Piotr