Re: Jak polaczyc Warpa z Winda?

Autor: Adam Plaszczyca (trzypion_at_nzs.agh.edu.pl)
Data: Tue 01 Apr 1997 - 18:52:05 MET DST

On 1 Apr 1997, Piotr Popik wrote:

> Hej wszystkim po Swietach,
>
> Zainstalowalem Warpa, z czerwonego pudelka. Nie instalowalem Bonusa, bo jak
> sadze, to jest cos dla modemowcow.
Nieprawda! To jest rowniez dla sieciowcow! Doloz Peer-to-peer i bedzie
chodzilo :-))))

Przez Micro**** Network - Peer-to-peer jest z tym kompatybilna

> 2. Jak drukowac spod Warpa na drukarce podpietej do sieciowego komputera,
> pracujacego na Win?
Tak samo - tworzysz obiekt z szablonow pod tytulem drukarka sieciowa i
podpinasz do sieci MS

> 3. Ach, gdyby mozna rowniez udostepnic dysk Warpowy jako serwer FTP -- to
> juz byloby calkiem super.
Mozna, czemu nie? Sa servery FTp na OS/2. I maila, i telneta... I poczty..
I czego jeszcze tylko chcesz :-)

> Merlina na razie instalowac nie chce, bo... 1) komputer mam slaby (486 66 z
> 32 RAM).. 2) Na razie chce zobaczyc jak to bedzie hulalo z Warpem.
Ja mam P100 z 16MB. Smiga :-)))))

Adam Plaszczyca (48 12) 493572
os. Zlotego Wieku 27/7, Krakow
trzypion_at_uran.ip.krakow.pl | _555_at_irc.pl
http://www.ip.krakow.pl/~trzypion/