Re: Pomocy!

Autor: Przemyslaw Osocha (osocha_at_mech.pk.edu.pl)
Data: Tue 01 Apr 1997 - 14:48:13 MET DST

miron_at_free.polbox.pl (Marcin Mirkowski) wrote:
> Pomocy! Jak się dostać do Internetu z poziomu Os/2 Warp 3.0 PL, ale
>nie Connect i bez Bomus Pack? Nie mam TCP/IP ani dialera, więc co mam
>œcišgnšć, żeby odpalić Internet na OSie...?

Przeciez w standardowym OS/2 Warp PL (nie Connect i nie Merlin) na
drugiej plytce byl BonusPak??!!

A moze masz to zolte demo ktore kiedys dawali z jakims czasopismem,
tam to bylo!

Moze pogadaj z czlowiekiem od ktorego masz Warpa :-)

Na hobbes byl taki shareware-owy stack tcp/ip, ale nigdy tego nie
uzywalem. Jest tez In-joy: dialer ppp, ale on chyba wymaga jakichs
dll-i od IBM-a.

Przemek