Re: Szczere wyznania nt OS/2

Autor: Slawomir Kaptacz (kaptacz_at_usctoux1.cto.us.edu.pl)
Data: Thu 27 Feb 1997 - 17:31:51 MET

Tomasz Stelmaszczuk (calder_at_ikp.atm.com.pl) wrote:
: >: Jeżeli chciałeś pobluzgać sobie ( w tym przypadku na OS'a) nie zamierzając
: >: zasięgać jakiejkolwiek porady, to tym gorzej świadczy o tobie.
: >
: <CUT>
: > Owszem jest
: >pokazny help w osie, ale chyba moznabylo dodac jego wersje "papierkowa"
: >nie wszyscy lubia godzinami gapic sie w helpa i probowac cos znalezc.
: >
: To już wynika z polityki IBM, tak więc powyższa uwaga powinna być
: kierowana do błękitnego. Nawiasem mówiąc od którejś tam wersji
: OS ukazuje się w takiej postaci, tj. z minimalną dawką hard copy.

Ale, jako osoba przedstawiajaca sie jako 'Official OS/2 ...' nie masz
mozliwosci poinformowania szefostwa (fajnie to nazwalem:))

PS. Blekitny to moze byc w sumie zarowno IBM jak i Microsoft...

: Wersje drukowane można sobie zamówić. Katalog ich znajduje się na
: http://www.redbooks.ibm.com/redbooks oraz
: ftp://ftpalmaden.ibm.com/redbooks/itsopub.txt
: dostępny jest nawet adres, gdzie można powiedzieć, co się o nich myśli
: redbook_at_vnet.ibm.com
: Za HC trzeba płacić ale uwaga:

A za co sie nie placi?

: a) książki obejmują cały soft IBM
: b) OS nie staje się przez to droższy.
: >A co do bluzgania - nie wiem czy znasz definicje tego slowa
: Definicja w odniesieniu do słowa potocznego języka nie istnieje. Funkcjonować
: może jedynie znaczenie. Za wyjątkiem języków martwych (a i to z pewnymi
: zastrzeżeniami) znaczenie słów ewoluuje. Zawsze.
: > A uwazam
: >ze nie bylo w porzadku od razu posadzanie mnie ... w sumie o piractwo no
: >bo jakze inaczej (publicznie w dodatku).... ja bym sie wstydzil tak
: >napisac ....
: >
: A ja nie. Poważnie. Jak myślisz, czy druga blokada założona w kodzie dotycząca
: daty po której wersja, którą posiadasz nie chce się instalować wynikła
: z fanaberii programistów ? Nie. Uogólniając: używanie produktów niezgodnie
: z ich przeznaczeniem (jeśli takie zostało określone, a tu poprzez blokadę zostało)
: jest NIELEGALNE.

W tym momencie przyznaje, ze nie rozumiem co do mnie piszesz, przeciez ja
nie mowie, ze sie nie instaluje, zadnej daty nie sprawdza kupowalem kompa
dostalem dwa CD'ki z OS'em, z BonusPakiem z 2 dyskietki (no i ksiazke)
wiec nie wiem o co Ci chodzi... Czy nie pomyliles mnie z kim innym? To
wiec, ze to zainstalowalem na dysku jest nielegalne?

: Na marginesie. Wersja, o której rozmawiamy napsuła dużo więcej krwi.
: Z zupełnie innych powodów. Ale to zupełnie inna historia...

: >Osobiscie nic do Ciebie nie mam ale trzeba miec troche wyrozumialosci do
: >innych i trzeba najpierw porzadnie sie zastanowic, a potem pisac ...

: Vide powyższe.

: best regards
: Tomasz Stelmaszczuk
: Calder
: Official OS/2 Ambassador
: Certified OS/2 Engineer
: calder_at_ikp.atm.com.pl
: www.atm.com.pl/~calder

Nie wiem co o tym myslec. Pozdrawiam i przeczytaj ponownie moje
wczesniejsze teksty... bo cos mi sie zdaje, ze nie zrozumielismy sie.

Widmo
Slawek Kaptacz mailto:kaptacz_at_us.edu.pl
Nick's: Fidmo, Widmo http://www.cto.us.edu.pl/~kaptacz