Re: Szczere wyznania nt OS/2

Autor: Gremlin'sGodFather (gizmo_at_isi.wat.waw.pl)
Data: Sat 15 Feb 1997 - 04:48:31 MET

Slawomir Kaptacz wrote:

> Programy [...] niedostepne dla przecietnego usera
1.przeczytaj sobie PCQ 3/97 s.88.
2.poszukaj softu w interq.
  ja tez tak myslalem, a teraz pracuje pod StarOffice 3.1 for OS/2 i w
zakresie aplikacji
  Office wystarcza mi to z naddatkiem. Grafika to
  ColorWorks, Internet to NetSCape for OS/2. Programowanie VPaszczal i
WatCom
  W tle leci odtwarzarka CD, pracuje sobie na dwoch liniach BBS,
odpisuje na poczte
  i ciagne jakies badziewie do Linoozy, i kompiluje zonie cos-tam w
WatComm dla OS-a.
  Wszystko znalazlem w Internecie. (oprocz systemu OS/2 i watcoma).
A co Ty potrzebujesz???????
3.poszukaj utilkow w krajowych BBS-ach i w FidoNet. Nie masz takiego
dysku, zeby to
  wszystko zapakowac i doba za krotka zeby obejrzec!!!

> (tutaj wyrazy pochwaly dla B.G. - potrafi facet sprzedac byle co ...),
tiaa... jedzmy gowno: 4o miliardow much nie moze sie mylic...

> [...] sesje WinOS/2 ale po co ?
zeby uruchomic FontMongera , bo nie widac pod OS-a (albo zle szukalem) a
chce miec ladne czcionki :)

> [...] karta zgodna z SB powinna problemu "chodzic".
oswojony jest nawet Gravis kaprysny jak panienka 5o letnia. SB bez
problemu.
> O skanerze nawet nie wspomne
patrz wyzej
> [...] drukarka trybie emulacji Epsona czy Proprintera ...
a co za egzotyke masz, ze nie mozesz znalesc sterownikow????? u mnie z
OS drukowala nawet lx 1050
> [...]czy nie wywalic OS'a z dysku,
proponuje jednak to zrobic jesienia: oswajanie Windozy to zajecie na
dluuuugie
zimowe wieczory
> programy z Bonus Pak'a ktore mialy byc rewelacyjne a jakie sa kazdy widzi...
Programy z BonusPacka mialy byc tym, czym w DOS byl dosshell i EdLine.
 a tak wogole: Twoj cyrk i Twoje malpy ;)

--
             ÉÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ»        2:482/13_at_FidoNet
Pozdrowienia º  ÍÍ Gizmo ÍÍ»      The First, The One, The Best