Dlaczego polska winda nie chce wspolpracowac z OS/2

Autor: Piotr Bernatowicz (BERNAT_at_alfa.ichf.edu.pl)
Data: Thu 27 Feb 1997 - 17:32:06 MET

Mam Warpa 3 i winde 3.11 PL. Programy z windy nie chca niestety chodzic pod
OS/2 inaczej niz w full screen mode. Jesli chce je zapuscic w okienku, to
Warp przez chwile kreci dyskiem, ale programow nie uruchamia. Moj kolega ma
podobna konfiguracje software'u i podobny problem, wiec nie przypuszczam,
ze jest to sprawa sprzetu.
Na wszelki wypadek jednak mam AMD-90, 32 MB RAM, Tritona VX, S3Trio64V+ 2MB.

Czy ktos wie co to moze byc?

Z gory dziekuje

Piotr Bernatowicz