Re: Szczere wyznania nt OS/2

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Thu 20 Feb 1997 - 00:32:21 MET

kaptacz_at_usctoux1.cto.us.edu.pl (Slawomir Kaptacz) wrote:

>Nie porady mi w tej chwili nie sa potrzebne wystarczyloby tylko dokladnie
>napisac instrukcje (lub w ostatecznosci przetlumaczyc). W przypadku
>wind'ow raczej jest to nieco bardziej szczegolowo opisane. Owszem jest
>pokazny help w osie, ale chyba moznabylo dodac jego wersje "papierkowa"
>nie wszyscy lubia godzinami gapic sie w helpa i probowac cos znalezc.

Czekaj, Ty masz prawdziwy pakiet OS-a czy 45-dniowe demo ?
W moim pakiecie Connecta 3.0 PL jest kilka bardzo dobrych ksiazek,
glowna ma kilkaset stron. A preinstalowane windy 95 dostalem z
jakas p [piiii] 50-stronicowa broszurka, w ktorej _nic_ praktycznie
nie bylo - tylko opis desktopu i slynnego menu 'Start'.
Zero informacji o instalacji, szczegolnie w sieci. To byla jedna
z przyczyn, dla ktorych wycialem W95 z dyskow - po prostu balem
sie grzebac w scierwie bez dokumentacji.

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl gregboda_at_free.polbox.pl