Re: Szczere wyznania nt OS/2

Autor: Jaroslaw Kozak (kozi_at_wbc.lublin.pl)
Data: Tue 18 Feb 1997 - 11:58:25 MET

On 18 Feb 1997, Tomasz Stelmaszczuk wrote:

> Stwierdzenie tyleż zabawne, co nieprzystające do czegokolwiek.
> Spróbuj zwrócić do kiosku rozpakowany Software z CD-ROM'em.
> Tylko, nie "argumentuj", że Softare jest tańszy.

Kolejny blad w rozumowaniu - nie mozna porownywac gazety z oprogramoaniem
gdyz w przypadku software placisz za informacje zawarte w gazecie, sam
fakt zakupu i rozpakowania swiadczy o wykozystaniu gazaty co sie tyczy
CD-ROMU stanowi on dodatek do gazety i tyle. W przypadku gazet sprawa jest
o tyle oczywista ze mozesz pojsc do czytelni i przeczytac sobie wszystkie
artykuly, CD-ROM tez mozesz pozyczyc i wykorzystac. Czy uzywajac tego
porowniania sugerujesz ze moge zrobic to samo z np. OS/2?

Jesli pod uwage wezmieny oprogramowanie i przepisy prawne to cala sprawa
lekko stoi na glowie, ale mimo istniejacych madrych zapisow na pudelku
wiele spraw daloby sie wygrac np. Niekompatybilnosci sprzetu, Jesli kupuje
system, gdzie na pudelku jest napisane tlustym drukiem ze do poprawnego
dzialania potrzebne jest 486DX i 4MB RAM a przedmiotowy system nie
uruchamia sie na moim komputerze marki krzak&kompany pomimo spelnionych
wymagan (486DX+4MBRAM) i support mi nie jest w stanie pomoc to moge z
czystym sumieniem zarzadac zwrotu pieniedzy gdyz na pudelku nie napisano
ze system mozna uruchomic jedynie na komputerach wyposazonych w logo
designed for system_taki_a_taki, nie podano dokladnej specyfikacji
komputera na jakim system ten moge uruchomic etc...etc.

I jeszcze jedno - nie jestem w stanie sparawdzic przed otwarciem pudelka
z dyskietkami czy system sie uruchomi czy tez nie.

> Wystarczy zarejestrować się w IBM BESTeam (wyłącznie pracownicy firm
> - partnerów IBM) i zdać egzaminy (koszt ok. 3000 USD).

Czy pracownicy parterow firmy IBM to jakas lepsza kasta ludzka czy co ?

Ciekawe czy spece od marketingu IBM-a tez zdaja jakis egzamim ?:)

Pozdrawiam
          Jarek
Jarosław Kozak
kozi_at_avalon.wbc.lublin.pl