Re: Rozwiazanie DialUp w OS/2

Autor: Przemyslaw Osocha (osocha_at_mech.pk.edu.pl)
Data: Tue 18 Feb 1997 - 13:49:15 MET

jurgens_at_elektron.pl (Jerzy Ratajczak) wrote:

>Tit, Tit, Tit......TU MOWI jurgens!!!

>A ja mam takie pytanko. Jak z linii polecen przerwac polaczenie?
>Chodzi o calkowite zautomatyzowanie polaczen.

Przyznaje, ze nie testowalem tego, ale:

1. Mozna by jakims KILL ubic sekcje, choc pewnie wtedy nie rozlaczy
polaczenia. Normalnie w sekcji SLIP.EXE lub PPP.EXE naciska sie Ctrl+C
i polacenie jest rozlaczane.

2. W pliku *.CMD nawiazujacym polaczenie, przed 'exit' wywolac 'call'
program lub skrypt ktory cos ma robic z internetem, lub wstawic
opoznienie w rexxie, a nastepnie, po zakonczeniu pracy wspomnianego
programu, poslac do modemu komende zeby sie rozlaczyl

    call send '+++'
    call waitfor 'OK'
    call send 'ATH0' || cr
    call waitfor 'OK', 3

najlepiej w jakiejs petli na wszelki wypadek

Powtarzam , ze nie testowalem, ale powinno dzialac.

Przemek

Przemyslaw Osocha E-mail: osocha_at_mech.pk.edu.pl

Cracow University of Technology
al. Jana Pawla II 37, PL-31-864 Krakow, Poland
tel: (+48+12) 480555 ext.3480, fax: (+48+12) 484436