Re: Szczere wyznania nt OS/2

Autor: Jaroslaw Kozak (kozi_at_wbc.lublin.pl)
Data: Tue 18 Feb 1997 - 10:45:10 MET

On 17 Feb 1997, Tomasz Stelmaszczuk wrote:

> Rękojmia nie dotyczy zwrotów wynikających z niechęcie stwierdzenia czy wada rzeczywiście
> istnieje i odrzucenie jakiegokolwiek supportu.
> Poza tym rękojmia obowiązuje wyłącznie wówczas, gdy nie istnieje gwarancja.
> W tym przypadku gwarancja istnieje i możesz sobie ją poczytać. Jeżeli nie chcesz
> to twój problem.
Blad rekojmia istnieje niezaleznie od gwarancji i klient moze skorzystac z
warunkow rekojmi nawet w okresie kiedy funkcjonuje gwarancja (patrz.
kodeks cywilny)

> Nie do końca. Spróbuj przymierzyć bieliznę. Ograniczenia te wynikają z faktu,
> że następny klient może nie zechcieć kupić czegoś używanego. Sorry.
Blad w rozumowaniu - tu chodzi o higiene, traktujac program jak bielizne
moznaby stwierdzic ze wszystkie programy sa do dupy:)))

> best regards
> Tomasz Stelmaszczuk
> Calder
> Official OS/2 Ambassador
> Certified OS/2 Engineer
> -------------------
> calder_at_ikp.atm.com.pl
> www.atm.com.pl/~calder

Pozdrawiam
          Jarek
PS: A tak na marginesie gdzie sie mozna zarejestrowac po tytul Certyfied
OS/2 Enginer ??
Jarosław Kozak
kozi_at_avalon.wbc.lublin.pl