Re: Szczere wyznania nt OS/2

Autor: Tomasz Stelmaszczuk (calder_at_ikp.atm.com.pl)
Data: Tue 18 Feb 1997 - 20:51:51 MET

In <Pine.LNX.3.95.970218112717.18069A-100000_at_avalon.wbc.lublin.pl>, Jaroslaw Kozak <kozi_at_wbc.lublin.pl> writes:
>Kolejny blad w rozumowaniu
Masz szczególną zdolność wytykać hipotetyczne błędy w rozumowaniu, podczas
gdy sam nie potrafisz przeprowadzić żadnego:

> - nie mozna porownywac gazety z oprogramoaniem
>gdyz w przypadku software placisz za informacje zawarte w gazecie
Ha, ha ! Oprogramowanie to niemal czysta informacja !

> Czy uzywajac tego
>porowniania sugerujesz ze moge zrobic to samo z np. OS/2?
Nie chcę cię obrażać, ale kojarzysz mi się z kobietą, która na jednym z
wykładów A. Einsteina, podczas, gdy ten tłumaczył kontrakcję długości
wykrzyknęła: Ach, to ten pręt się skraca.
Porównanie majtek i cegły jako przedmiotów mających masę nie oznacza
postawienia znaku równości przy pozostałych ich cechach. Np. przeznaczenie.
Abyś nie miał wątpliwości, o czym mówię: wydawca Software'u nie zabrania
wypożyczania jego produktu, natomiast w przypadku większości (tej finansowej)
vendorów takie zastrzeżenie istnieje.
>Jesli pod uwage wezmieny oprogramowanie i przepisy prawne to cala sprawa
>lekko stoi na glowie, ale mimo istniejacych madrych zapisow na pudelku
>wiele spraw daloby sie wygrac np. Niekompatybilnosci sprzetu
Błąd. Chcesz powiedzieć, że kiedy kupisz śrubę do posiadanej w domu nakrętki
i okaże się, że mają innym gwint sprzedawca śruby uzna to jako jej wadę ?
Raczej cię wyśmieje. Potencjalni nasi klienci mogą sprawdzić jaki jest "gwint"
obydwu składników poprzez ściągnięcie z Internetu PCM Table (vide nasza strona WWW).
Jeżeli tego nie zrobią, lub jeśli np. płyty głównej nie ma w spisie - kupuje na własną
odpowiedzialność i nie ma w tym niczego dziwnego.

>Czy pracownicy parterow firmy IBM to jakas lepsza kasta ludzka czy co ?
Dlaczego tak sądzisz ? Podobnie mógłbyś zapytać czy uczniowie, studenci
itd. to nadludzie, skoro Calder ma dla nich specjalne ceny ? Nie. Po prostu
nie wszystkie oferty kierowane są do "szerokiej publiczności". Twój bank
także ma różne stopy procentowe dla różnych klientów, prawda ?

       best regards
  Tomasz Stelmaszczuk
         Calder
Official OS/2 Ambassador