Re: Szczere wyznania nt OS/2

Autor: Marek Łukawski (marekl_at_gdansk.sprint.pl)
Data: Sun 16 Feb 1997 - 22:53:52 MET

Grzegorz Bodaszewski wrote:

> Marek Łukawski <marekl_at_gdansk.sprint.pl> wrote:

[ciach]

> Hmm, czegos takiego nigdy nie mialem.
> Czy nie masz przypadkiem zaladowanego jakiegos programu do obslugi
> faksow ?
nie, ale udalo sie mi go zmusic do wydania jakichs odglosow :) moze
bedzie lepiej
[ciach]
> Nie wiem, jak wyglada dialer w Merlinie. W Warpie 3 wpisujesz go
> po prostu w okienku 'Login sequence'. Np. do TPSA:
>
> \r
> sername:
> [LOGINID]
> ssword
> [PASSWORD]
w merlinie tak samo(to sprawdzilem w helpie) tylko nie wiem jak mam
dalej wybrac polaczenie typu ppp, a nie terminal (po pojawieniu sie
"....shell: " powinnienem podac "p" ENTER i jechane)
W 95 bylo i jest tylko : waitfor " shell:"
                         transmit "p^M"

Tak na marginesie to przy starcie marlina i warpa dzieje sie cos
dziwnego miesza jedna stacja "a:", potem druga "b:", pozniej znowu "a:",
po chwili slychac jak HDD sie wylacza (WD 31600) i wlacza, przy starcie
dos lub win brak takich efektow i APM w biosie jest wylaczony.
Mam boot menagera na koncu dysku, partycje z win/ dos (primary), kilka
innych partycji (gry, instale) i ostatnia na dysku z os'em (HPFS)

marek

Marek Lukawski    marekl_at_gdansk.sprint.pl
ew. ogonki w ISO-8859-2