Re: Szczere wyznania nt OS/2

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Sun 16 Feb 1997 - 22:41:53 MET

Marek Łukawski <marekl_at_gdansk.sprint.pl> wrote:

>1. mam skonfigurowany modem (stringi, port, szybkosc, bity), a
>diabelstwo nie chce wydac z siebie odglosu (wind i dos ok, a pod os'em
>po atdp...... cisza)

Hmm, czegos takiego nigdy nie mialem.
Czy nie masz przypadkiem zaladowanego jakiegos programu do obslugi
faksow ?

>2. jak napisac skrypt(tak jak w 95) by przy laczeniu pewne rzeczy
>zautomatyzaowac (login,password i wybor ppp)

Nie wiem, jak wyglada dialer w Merlinie. W Warpie 3 wpisujesz go
po prostu w okienku 'Login sequence'. Np. do TPSA:

\r
sername:
[LOGINID]
ssword
[PASSWORD]

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl gregboda_at_free.polbox.pl