Re: Szczere wyznania nt OS/2

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 17 Feb 1997 - 12:08:14 MET

Marek Łukawski <marekl_at_gdansk.sprint.pl> wrote:

>Tak na marginesie to przy starcie marlina i warpa dzieje sie cos
>dziwnego miesza jedna stacja "a:", potem druga "b:", pozniej znowu "a:",
>po chwili slychac jak HDD sie wylacza (WD 31600) i wlacza, przy starcie
>dos lub win brak takich efektow i APM w biosie jest wylaczony.
>Mam boot menagera na koncu dysku, partycje z win/ dos (primary), kilka
>innych partycji (gry, instale) i ostatnia na dysku z os'em (HPFS)
>
>marek

BASEDEV=IBM1S506.ADD . Masz to w config.sys . napisz
help ibm1s506 , otrzymasz pelny opis tego drivera .
byc moze twoj dysk jest niekompatybilny z czymstam, i dlatego wylacza
ci dysk przy starcie.

co do dyskietek, to to jest normalne. na poczatku warp
laduje drivery do flopow, to je przy okazji testuje.
potem sprawdza, czy czasem nie jest wlozona jakas dyskietka, chyba
probuje cos czytac. nie wiem po co mu ten wytrych. jak startuje PM,
tzn. grafika, to jeszcze raz probuje odczytac. PM standardowo przy starcie
przeglada sobie wszystkie urzadzenia.

co do zatrzymujacego sie dysku, trudno mi doradzic. po prostu
przeczytaj dokumentacje do tego drivera. Ja sie z tym problemem nie spotkalem,
tak ze nic konkretnego doradzic nie moge.