Re: Szczere wyznania nt OS/2

Autor: Marek Łukawski (marekl_at_gdansk.sprint.pl)
Data: Sun 16 Feb 1997 - 22:29:54 MET

Grzegorz Bodaszewski wrote:
[ciach]

> Zawsze, wszedzie i o kazdej porze :-)
Dzieki
> Z czym konkretnie walczysz ?
1. mam skonfigurowany modem (stringi, port, szybkosc, bity), a
diabelstwo nie chce wydac z siebie odglosu (wind i dos ok, a pod os'em
po atdp...... cisza)
2. jak napisac skrypt(tak jak w 95) by przy laczeniu pewne rzeczy
zautomatyzaowac (login,password i wybor ppp)
mam modem zoom'a VFP 32 bis (14.4, do akademika wystarcza, w pracy ponad
256 kB sztywne)
Jutro jeszcze sam powalcze i zobacze co zdzialam.
marek
P.S.
do informacji Pana AMBASADORA mam wersje 45-cio dniowa Merlina.
marek

Marek Lukawski    marekl_at_gdansk.sprint.pl
ew. ogonki w ISO-8859-2