PPP + MODEM by這: Re: Szczere wyznania

Autor: Jaroslaw Kozak (kozi_at_wbc.lublin.pl)
Data: Mon 17 Feb 1997 - 11:24:39 MET

On Sun, 16 Feb 1997, Marek ㄆkawski wrote:

> 1. mam skonfigurowany modem (stringi, port, szybkosc, bity), a
> diabelstwo nie chce wydac z siebie odglosu (wind i dos ok, a pod os'em
> po atdp...... cisza)
> 2. jak napisac skrypt(tak jak w 95) by przy laczeniu pewne rzeczy
> zautomatyzaowac (login,password i wybor ppp)
> mam modem zoom'a VFP 32 bis (14.4, do akademika wystarcza, w pracy ponad
> 256 kB sztywne)
> Jutro jeszcze sam powalcze i zobacze co zdzialam.
> marek
> P.S.
> do informacji Pana AMBASADORA mam wersje 45-cio dniowa Merlina.
> [...]
Kiedys wypowiadalem sie na ten temat, standardowy dialer i demon PPP pod
Warpem jest troche ..... chmmm.... dziwny. Polecam taki sharewarowy
pakiecik IN-JOY. Tam sie takie skrypty pisze ze...ho..ho.
Jesli nie bedziesz mogl go znalezc to daj znac dam ci dokladny namiar
ale zaloze sie ze jest w polsce na ktoryms z mirrorow musthave. Zajrzyj
na strone lupusa na warpowisko tam sa odnosniki :)

Co sie tyczy pisania skryptow i ppp pod G95 i N(ext)T(rouble) to chyba
nie wiesz co mowisz:(. Zajrzyj na liste WIELKICH FACHOWCOW
pl.comp.os.winnt tam co jakis czas jak bumerang powracaja pytania o
NieTe i modem tylko jak do tej pory nikt nie kwapi sie z odpowiedzia.
Do dzwonienia na terminal polecam ZoC taki shareware ale jest kapitalny:)

Pozdrawiam
          Jarek
Jaros豉w Kozak
kozi_at_avalon.wbc.lublin.pl