Re: Instalacja OS/2 Warp 3.0 i problemy :(

Autor: Mirek Nowakowski (mirnow_at_infoservice.com.pl)
Data: Fri 14 Feb 1997 - 12:28:42 MET

On Fri, 14 Feb 1997 12:13:29 +0100 (CET), you wrote:

>Czesc,
>mam taki problem, probuje zainstalowac ww. system z cd-rom'a i robi sie
>qpa.
>Po wlozeniu Diskette 1 fo CD-ROM, komputer sie wiesza (brak jakiej
>kolwiek reakcji na trzy klawisze), widac tylko ladne logo i swieci sie
>lampka od fdd.

Po pierwsze: jak udali Ci sie wlozyc Diskette 1 3.5 " do napedu CD-ROM?
Moze powinienes raczej wlozyc ja do stacji A: ;-)

A tak powaznie to:

1. Czy system ma dwie stacje dyskietek? Jezeli tak, to czy polaczenie
fizyczne na kablu nie jest zamienione w BIOS-ie?

2. Czy masz zainstalowany QEMM? Odinstaluj i sproboj jeszcze raz.

3. Jaki masz CD-ROM? Czy w instrukcji albo README nie ma czegos na jego
temat?

4. Czy nie masz "podkrecanego" systemu? Czy parametry w BIOS-ie (Wait
States, szybkosc szyny itd. nie sa ustawione na szybsza prace niz to
wynika z instrukcji plyty? Przywroc standardowe, sproboj wylacztc turbo.

Na razie tyle przychodzi mi do glowy.

OSciski!
Mirek Nowakowski