Instalacja OS/2 Warp 3.0 i problemy :(

Autor: Marek Łukawski (marekl_at_gdansk.sprint.pl)
Data: Fri 14 Feb 1997 - 12:05:57 MET

Czesc,
mam taki problem, probuje zainstalowac ww. system z cd-rom'a i robi sie
qpa.
Po wlozeniu Diskette 1 fo CD-ROM, komputer sie wiesza (brak jakiej
kolwiek reakcji na trzy klawisze), widac tylko ladne logo i swieci sie
lampka od fdd.
komputer :
32 mb edo,
k-5 100,
plyta soyo HX 256 kB PB, z grafika Diamonda (S3V+),
hdd 1.7 quantum single na pierwszym kanale,
cd-rom x4 atapi single na drugim kanale,

w slotach sa karty:
ESS1868,
3Com 3c509,
karta skanera (SCSI mustek),
karta radiowa.

Obecnie zainstalowny system Wingroza95 i Dos 6.22
OS'a chce posadzic na partycji 250 MB HPFS (obecnie dysk E: )
Czy ktos wie o co moze chodzic?
Pod Wingroza nie ma zadnych problemow (brak zwisow systemu itp.
kwiatkow)
OS jest instalowany z oryginalnych dyskietek i takiego samego CD-rom'u,
ma tez instrukcje ale tam nic nie pisza co mam teraz zrobic:(
Marek