Szczere wyznania nt OS/2

Autor: Slawomir Kaptacz (kaptacz_at_usctoux1.cto.us.edu.pl)
Data: Fri 14 Feb 1997 - 12:45:57 MET

Sprawa sie ma nastepujaco zainstalowalem os/2 jako, ze ponoc mial byc to
rewelacyjny system. W chwili obecnej musze stwierdzic iz zaluje tego....
Programy praktycznie sa niedostepne dla przecietnego usera (tutaj wyrazy
pochwaly dla B.G. - potrafi facet sprzedac byle co ...), owszem moge sobie
odpalic sesje WinOS/2 ale po co ? Wid odpalic to ja sobie moge rowniez pod
DOS'em. Coz mi z tego, ze mam karte graficzna, skoro nie moge "sprawic"
zeby OS/2 ja widzial (w przypadku wersji angielskiej jakims cudem mi sie
udalo, ale w wersji polskiej niestety), skoro karta jest zgodna z SB to
powinna na standardowych sterownikach bez problemu "chodzic". O skanerze
nawet nie wspomne (Primax Color Hand Scanner) poniewaz pomimo, ze nie mam
sterownikow to poza tym nie mam zadnego programu do skanowania wiec bez
sensu jest w ogole szukac ich ... Nastepna sprawa to drukarka jedynie moge
drukowac w trybie emulacji Epsona czy Proprintera ... W sumie jedyna
rzecza, ktora posiadam ze sterownikami jest ... karta graficzna (cale
szczescie). Zastanawiam sie czy nie wywalic OS'a z dysku, bo przeciez nie
ma sensu trzymac go po to, aby moc odpalic pare shareware'ow czy jakies
programy z Bonus Pak'a ktore mialy byc rewelacyjne a jakie sa kazdy widzi...

Nie wiem jak sie sprawa ma z Merlinem, jesli jest to to samo to dziekuje ...
Moze i ma mozliwosc obslugiwania glosem ale zachwalac to jako nowosc ????
Przeciez MS Windows Sound System juz kiedy bylo (ponad 3 lata temu) i nie
mialo takich zachcianek na pamiec i w ogole ...

Pozdrawiam
Fidmo

 --
  Slawomir Kaptacz <kaptacz_at_us.edu.pl>