Re: Instalacja OS/2 Warp 3.0 i problemy :(

Autor: Marek Łukawski (marekl_at_gdansk.sprint.pl)
Data: Fri 14 Feb 1997 - 15:09:26 MET

Mirek Nowakowski wrote:

> On Fri, 14 Feb 1997 12:13:29 +0100 (CET), you wrote:

[ciach]
> A tak powaznie to:
>
> 1. Czy system ma dwie stacje dyskietek? Jezeli tak, to czy polaczenie
> fizyczne na kablu nie jest zamienione w BIOS-ie?
Jedna stacja i dobrze podlaczona

> 2. Czy masz zainstalowany QEMM? Odinstaluj i sproboj jeszcze raz.
co ma piernik do wiatraka :)
przeciez system sie boot'uje z dyskietki instalacyjnej

> 3. Jaki masz CD-ROM? Czy w instrukcji albo README nie ma czegos na jego
> temat?
CD-ROM jest OK.

> 4. Czy nie masz "podkrecanego" systemu? Czy parametry w BIOS-ie (Wait
> States, szybkosc szyny itd. nie sa ustawione na szybsza prace niz to
> wynika z instrukcji plyty? Przywroc standardowe, sproboj wylacztc turbo.
Podkrecic K-5 PR-100 :) (to nie jest szlifowane PR-90)

A tak powaznie to problemem byla karta ESS1868 (P&P) po jej wyjeciu
poszlo jak burza ale tylko do moment wyboru parycji, gdyz:
1. nie udalo sie mi zainstalowac boot menagera
2. os nie chcial sie zinstalowac na parycji e: (mimo jej usuniecia nie
moglem ustawic na instalable)

Dzieki za odzew
Marek