Re: Nie chodzi mi siec

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Mon 10 Feb 1997 - 21:11:28 MET

jaroslaw.kozera_at_ien5.ien.pw.edu.pl wrote:

>Nie chce mi ruszyc siec (chce sie podlaczyc do sieci, gdzie pracuja na
> Win3.11).
>Sam mam Windy 3.11 i jest OKi, ale OS jest odmiennego zdania i mimo, ze
>ma wlasna partycje dziala dobrze, ale bez sieci.
>Dobrze tzn tak jak moze sie krztusic na 486dx/4 100 i tylko 8M ram,
>ale krzyczy, ze nie moze zaladowac netwska.sys (czy jakos tak sie nazywa
>ten plik pochodzacy z MS Lanman-a).

MS Lanman-a ??? Jaka masz wersje OS-a, Warp, Warp Connect
czy Merlin ?
Jezeli Connect, to po prostu instalujesz MPTN i konfigurujesz siec
OS/2 peer, wybierajac protokol NETBEUI (lub inny, jezeli siec WfW
chodzi na innym) i nazwe domeny taka, jak grupa robocza WfW.
Niedawno sie w to bawilem i chodzilo mi 'bezszmerowo', od pierwszego
podejscia. Notabene polecam Connecta jako serwer plikow do sieci
z koncowkami WfW - dziala w tej roli ok. dziesieciokrotnie szybciej
niz serwer WfW i dwukrotnie szybciej niz Windows 95.
Jezeli tylko mozesz, to koniecznie dokup pamieci. 8 MB to
nieporozumienie - moze dlatego nie chce ci czegos-tam zaladowac ?
Aha, jeden drobiazg: przy kartach 3C509 musialem koniecznie przy
instalacji MPTN podac adres ethernetowy karty - sam Warp nie umial
go rozpoznac. Nie wiem, jak jest z innymi odmianami kart.

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl gregboda_at_free.polbox.pl