Re: NCR 810 - klopotow ciag dalszy

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Mon 10 Feb 1997 - 21:12:19 MET

formatc_at_bevy.hsn.com.pl (Jarosław Tabor) wrote:

>Ja mam NCR815 i wszystko chodzi OK (tzn, drivery laduja sie prawidlowo
>i nie >mam zadnych klopotow z tego powodu.
>Tyle ze nie mam do NCR-a podlaczonych dyskow. Ale moze cos porzycze
>to sprawdze.

Hmm, ja z kolei mialem tylko dysk :-) A wieszalo sie wlasnie na
OS2DASD.DMD. Jezeli dalem driverowi parametr /!DM<0>, czyli
ze do kontrolera nie ma podlaczonych zadnych urzadzen obslugiwanych
przez OS2DASD, to tez sie ladowal bez klopotow.

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl gregboda_at_free.polbox.pl