Re: Nie chodzi mi siec

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 11 Feb 1997 - 14:25:28 MET

warta_olsztyn_at_telbank.pl (Grzegorz Bodaszewski) wrote:

>Aha, jeden drobiazg: przy kartach 3C509 musialem koniecznie przy
>instalacji MPTN podac adres ethernetowy karty - sam Warp nie umial
>go rozpoznac. Nie wiem, jak jest z innymi odmianami kart.
>
>Grzegorz Bodaszewski

Ja nie musialem podawac adresu ethernetowego karty, wylacznie adres IO,
ewentualnie IRQ. na 3c509 oraz intel etherexpress podaje tylko IO,
na ne2000 (stary, zakceptowany przez NW) musialem podac takze IRQ.
W zadnym wypadku nie podawalem adresu ethernet, ktory to adres i tak jest
na stale wpisany do jednego ze scalakow karty (standard ethernet).
oczywiscie mozna wpisac numer ethernetu, wtedy numer fizyczny karty zostanie
przesloniety. tylko po co ?