Re: OS/2 Full Screen session

Autor: stankos_at_david.silesia.pik-net.pl
Data: Mon 10 Feb 1997 - 22:56:50 MET

In <199702101028.LAA15825_at_pol.pl>, siwl_at_pol.pl (Tom Jakubik) writes:
>Hej, OSmani
>
>Czasem, gdy zapuszczam program OSowy w trybie Full Screen, dostaje ciemny ekran i musze wykonywac
>dodatkowe operacje w stylu Alt Esc lub Ctrl Esc, zeby dostac sie do wlasnie uruchomionego programu, ktory sobie
>spokojnie dziala. Reszta systemu tez chodzi bez zarzutu. Czyzby Trident 9440?
>
>Tomasz Jakubik

Tak, Trident 9440. Ale u Ciebie i tak w swej najłagodniejszej postaci.
W Warpie 3 nie miełem problemu z grafiką. Przesiadłem się na Merlina i przez
trzy tygodnie walczyłem. Uruchomić dowolną pełnoekranową sesję mogłem ale
próba przejścia do Desktopu kończyła sie szubienicą.
Najśmieszniejsze, że nie zawsze.
Watch Cat nie pomagał - bzykał ale nie reagował.
Charakterystyczne było, że po przejściu do Desktopu obraz był czarny a w lewym
górnym rogu "Monitor WarpCenter" pokazywał ostatnią aktywność procesora.
Co ciakawe nawet wtedy gdy ta opcja była wyłączona w ustawieniach WarpCenter.
Oto klucz do zagadki - albo WarpCenter i VGA albo czysty Desktop i 800*600.
Wybrałem drugie.

Krzysztof Stańkowski
mailto:stankos_at_silesia.pik-net.pl
http://www.silesia.pik-net.pl/~stankos