Re: HELP!!!! (Dla mnie super ważne)

Autor: Piotr Pekala (ppekala_at_phys.amu.edu.pl)
Data: Tue 04 Feb 1997 - 20:07:01 MET

On Tue, 4 Feb 1997, Andrzej J. Piotrowski wrote:

> Nie moge uruchomic Oesa. Stało to się mniej więcej tak:
>
> Włączyłem OeSa, w porząsiu, próbowałem uruchomić pewn ą grę dosową, ale guzik.
> Powiesiła się. Daje CTRL-ESC i nic, powtarzam kilka razy - nic, nie reaguje. Probuje inne
> kombinacje - nic. Słysze, że OeS działa pod spodem. Daje ctrl-alt-del, troche powiercił
> dyskiem i restart. Nie pojawił się okienko - pozostał w sesji dosowej. Po restarcie włącza mi
> się ta sama aplikacja i wiesza. Próbowałem restart kilka razy, w tym z resetem przed
> [...]

Rozumiem, ze ta gra ciagle sie uruchamia automatycznie przy restarcie OS-a?
Jesli tak, to czy probowales wystartowac Alt-F1, pozniej C i
zamazac/zmienic nazwe/katalog pliku wykonalnego z ta gra ?
Albo sprobuj wyedytowac config.sys i z SET AUTOSTART= ... usunac PROGRAMS.
Jesli gra sie nie uruchamia automatycznie po resecie i pomimo tego OS nie
uruchamia PM-a, to moze znaczyc, ze jakims cudem uszkodzily sie pliki
systemowe jak OS2SYS.INI, OS2.INI etc. w takim razie sprobuj skorzystac z
Alt-F1, 1/2/3 aby odtworzyc desktop z KEY FILES (jesli miales ustawiona
opcje automatycznej archiwizacji desktopu).

pozdrawiam,

                                                          Piotr Pekala

P.S.: Zainstalowales juz WatchCat-a ?