Re: HELP!!!! (Dla mnie super ważne)

Autor: Jaroslaw Kozak (kozi_at_wbc.lublin.pl)
Data: Tue 04 Feb 1997 - 20:11:53 MET

On 4 Feb 1997, Andrzej J. Piotrowski wrote:

> Nie moge uruchomic Oesa. Stało to się mniej więcej tak:
>
> Włączyłem OeSa, w porząsiu, próbowałem uruchomić pewną grę...
[duże ciach..]
Teraz spokojnie, odpal OS-a jak pojawi się w lewy górnym rogu bialy
kwadracik to nacisnij ALT+F1, OS grzecznie zapyta się jak wystartować
ty mu odpowiadasz że tylko z command line :) Nie powiem ci w tej chwili
jaka literke bo nie pamietam, musialbym teraz tego os-a na ktorym siedze
zrestartowac :)))
Iwedz jak odpalisz OS-a to bedziesz mial tylko linie komend:) wiec mozesz
programikiem Tedit dopisac w swoim config.sys taka linie:

SET RESTARTOBJECTS=STARTUPFOLDERSONLY

potem naciskasz 3 kroli i odpalasz sobie osa :)
Jesli nigdy nie korzystales z tedit to w takie sytuacji lepiej zmien nazwe
exe-ca tej gierki np na *.old bedzie szybciej i bezpieczniej.

Generalnie polecam umiescic wszystkim w config.sys to linie to znakomicie
upraszcza :) korzystanie z os-a.

Pozdrawiam
          Jarek
Jarosław Kozak