HELP!!!! (Dla mnie super ważne)

Autor: Andrzej J. Piotrowski (A_J_P_at_it.com.pl)
Data: Tue 04 Feb 1997 - 18:33:27 MET

Nie moge uruchomic Oesa. Stało to się mniej więcej tak:

Włączyłem OeSa, w porząsiu, próbowałem uruchomić pewn ą grę dosową, ale guzik.
Powiesiła się. Daje CTRL-ESC i nic, powtarzam kilka razy - nic, nie reaguje. Probuje inne
kombinacje - nic. Słysze, że OeS działa pod spodem. Daje ctrl-alt-del, troche powiercił
dyskiem i restart. Nie pojawił się okienko - pozostał w sesji dosowej. Po restarcie włącza mi
się ta sama aplikacja i wiesza. Próbowałem restart kilka razy, w tym z resetem przed
włączeniem się tej aplikacji (jest taki moment) i uruchomieniem pmshell z lini poleceń. Guzik.
System nie działa tzn. nie można pracować. Resetowałem już SIEDEM razy. Radźcie, co
zrobić!!! Proszę!!!

Lech Wiktor Piotrowski
a_j_p_at_it.com.pl