Re: Kontroler NCR 810

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Tue 04 Feb 1997 - 17:23:12 MET

"R. S." <ditrskor_at_pbg.pl> wrote:

>Nie widze, prawde mowiac, zwiazku RAM - SCSI. Czyzby zadowalala Cie
>DOWOLNA rozbudowa ? :)))

Ten NCR dziala, tylko ze przez 'normalne' INT13 i BIOS, wiec niezbyt
szybko i szukalem mozliwosci 'dopalenia' dysku, a przez to calego
komputera, bo przy 16MB swapowal sie niemilosiernie.
Po prostu przestalem szukac w d... mózgu, odzalowalem troche pieniedzy
i dodalem Warpowi tego, czego mu najbardziej brakowalo :)))

OSciski,

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl gregboda_at_free.polbox.pl