Re: OS/2 do bani

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 21 Jan 1997 - 20:47:32 MET

a_j_p_at_it.com.pl (Andrzej J. Piotrowski) wrote:

>Wlasnie chcialbym w takiej rozdzielczosci jak OS/2 - a tu chyba jest
>640x300.

a to baaaaardzo dziwne. poza tym 640x480 :))

>Nie ja, moj ojciec, ktory czasem wolno sie przestawia. Poza tym jak
>przezucic maile z Pegasusa (stare) d PMMaila?

nie mam pojecia bo tego nie robilem. Za to napisalem taki programik
o nazwie tnijfold.exe , ktory rozcina foldery pegasusa do oddzielnych
plikow. Nadaje im rozszerzenie ELM, ale mozesz zmienic ich nazwy na CNM .
nie wiem jakiej konfiguracji pegasusa uzywasz, ja uzywalem tylko z netware,
tam pliki CNM zawieraja nowe, nietkniete przez uzytkownika listy.

>Wszystko jedno.

Jak to wszystko jedno ? jak uruchamiasz okienkowy windows, to jego okna
sa razem z oknami OS/2. jakim cudem wtedy mozesz miec inna rozdzielczosc ?!?

>Tak, wyswietla sie, ale problem w tym, ze wylaczlem juz prawie
>wszystko - oprocz Netscape, ktory sie nieda, a tu nic. Ciagle to
>samo. Netscape 2.02 E for OS/2. Przy probie wylaczenia znika i
>pojawia sie na koncu listy.

netscape mi padal, ale nigdy az tak jak u ciebie. b.dziwne.

>Merlin PL, ale niebawem wymieniam na US - Voice Type bedzie dzialac.

aha. mysle ze to bez znaczenia. ja nie uzywam voice type.

>Now lasnie. Ponoc miala nie byc. Aplikacje Windows mialy dzialac
>szybciej i lepiej...
>Lech Wiktor Piotrowski
> a_j_p_at_it.com.pl

lepiej o tyle, ze mozesz sobie uruchamiac aplikacje win w sesjach separowanych.
wtedy jak jedna sie kladzie, pozostale, jak tez i caly system przezywaja.
to duuuuuzo wiecej, niz GPF w win3.1, ktory powoduje ze trzeba wcisnac reset
bo juz nic nie mozna zrobic.