Re: OS/2 do bani

Autor: Andrzej J. Piotrowski (a_j_p_at_it.com.pl)
Data: Mon 20 Jan 1997 - 16:59:19 MET

On 20 Jan 97 at 13:25, Grzegorz Bodaszewski wrote:

> FTP-owalem ja pare dni temu, ale mam na razie tylko szkape, bez
> plug-inow. 4 MB glownej szkapy ssalo sie z bouldera prawie
> 6 godzin :((( Nie mialem na razie czasu na sciaganie plug-inow.

Chle, chle - u mnie pol godziny w okolicach piatej w Weekend przez
Internet Technologies. Chyba wszystko kwestia tego numeru z
cachowaniem. Nie wiem do konca o co w tym chodzi, ale widac, ze sie
kontaktuje z sunsitem i jedzie 2.7 kilo na sekunde z USA w godzinach
szczytu.

Lech Wiktor Piotrowski
    a_j_p_at_it.com.pl