Re: Klopot z Merlinem

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 21 Jan 1997 - 20:31:29 MET

Jacek Podgorski <jpkulfon_at_man.wroclaw.tpsa.pl> wrote:
>Gdyby byla gdzies normalnie dostepna wersja "trial" Merlina nie byloby problemu.
>A tak...przeciez, nie kupie kota w worku. Chce zobaczyc czy bedzie chodzic porzadnie,
>czy nie wywali jakis numerow jak Windows 95 (co zreszta jest normalne). Przedtem
>mialem bete i powiem szczerze nie do konca bylem zadowolony - potrafilo sie
>w calkiem niespodziewanym momencie wysypac.

To byla bardzo mocno alphowata beta. Jak glosily napisy na plycie i ksiazeczce,
to byla jedynie demonstracja zeby uzytkownicy mniej wiecej wiedzieli czego
sie spodziewac. pozniejsze dystrybucyjne wersje dzialaja dobrze,
ale nalezy wgrac tzw. fixpaki.

>Czy ja napisalem, ze popieram piractwo i nie szanuje cudzej pracy? Gdyby tylko IBM
>mial inne podejscie do klienta...ale i tak wole go od Microsofta. A oryginal kupie.

W tym co mowisz masz duuuuuzo racji. Jedyne czym sie mozesz ratowac,
to pojsc do kogos kto ma OS/2 zainstalowany, zna jego zalety, ale tez
zna wady i tych wad nie ukrywa.