Re: OS/2 do bani

Autor: Andrzej J. Piotrowski (a_j_p_at_it.com.pl)
Data: Mon 20 Jan 1997 - 16:59:19 MET

On 20 Jan 97 at 11:54, Grzegorz Szyszlo wrote:

> Sorry, ale u mnie win-os2 w sesjach okienkowych wiadomo.... z rozdzielczoscia
> taka jak os/2, pelnoekranowe takze.

Wlasnie chcialbym w takiej rozdzielczosci jak OS/2 - a tu chyba jest
640x300.

> PMMail. funkcjonalnie odpowiednik pegasus'a , a dodatkowo mozesz pozakladac
> takie filtry, jak np. zewnetrzny program w REXX ktory zrobi to co chcesz.

Musze sprobowac.

> Jesli chodzi o aplikacje internetowe, to pod OS/2 sa dobre odpowiedniki.
> Nie wiem czemu sleczysz tylko w aplikacjach windowsowych.

Nie ja, moj ojciec, ktory czasem wolno sie przestawia. Poza tym jak
przezucic maile z Pegasusa (stare) d PMMaila?

> w sesji okienkowej czy pelnoekranowej ?

Wszystko jedno.

> co robi sekwencja Alt+Ctrl+Del ? pojawia sie posrodku ramka ze system
> sie restartuje ? jesli tak to sam OS/2 chodzil prawidlowo.
> Poza tym czemu uzywasz aplikacji do internetu pod windows ? uzywaj
> tych przeznaczonych dla OS/2. Sa naprawde pewniejsze w dzialaniu,
> nie gubia polaczen itp.

Tak, wyswietla sie, ale problem w tym, ze wylaczlem juz prawie
wszystko - oprocz Netscape, ktory sie nieda, a tu nic. Ciagle to
samo. Netscape 2.02 E for OS/2. Przy probie wylaczenia znika i
pojawia sie na koncu listy.

> Nie znam tej karty. przeszukaj http://www.software.ibm.com/warp/

Chyba szukalem. Sprobuje jeszcze raz.

> Nie masz sie co dziwic. poza tym ktorej wersji os/2 uzywasz ? jesli
> wersji 3 , to koniecznie zainstaluj fix'paki. jesli masz wersje polska,
> to oczekuj problemow. najpierw napisz co masz.

Merlin PL, ale niebawem wymieniam na US - Voice Type bedzie dzialac.

> z tym ostatnim to ostroznie :) mozesz co najwyzej powiedziec, ze emulacja
> windows pod os/2 jest gorsza niz windows co jest, i musi byc prawda.

Now lasnie. Ponoc miala nie byc. Aplikacje Windows mialy dzialac
szybciej i lepiej...
Lech Wiktor Piotrowski
    a_j_p_at_it.com.pl