Re: THREADS=?

Autor: Tomasz Finke (tom_at_sprocket.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 10 Jan 1997 - 15:14:11 MET

Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT) wrote:

> zapominasz ze piszesz na polska mailingliste,
> zreszta na belgijskich, brazylijskich, czeskich,
> dunskich, finskich, francuskich, islandzkich, wloskich,
> jugoslowianskich, norweskich, holenderskich, portugalskich,
> slowackich, szwedzkich, wegierskich
> a nawet arabskich, hebrajskich i tureckich
> klawiaturach tez jest ctrl

I na japonskich chyba tez, o ile mnie pamiec nie myli. A w ogole
to japonska klawiatura robi niesamowite wrazenie, np. nie ma
na niej klawisza spacji, zamiast tego w najnizszym rzedzie jest
5 dodatkowych klawiszy szerokosci wlasnie Ctrl. Wszystko opisane
'krzeselkami', ale na szczescie sa tez (jasnoszare) normalne litery...

T.

PS. A Merlin w wersji japonskiej to juz po prostu odlot! :-))