Re: THREADS=?

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Thu 09 Jan 1997 - 03:52:57 MET

On Wed, 8 Jan 1997 23:44:29 +0100, Robert Rakowicz wrote:

>In message <199701070022.BAA11223_at_bevy.hsn.com.pl> - formatc_at_bevy.hsn.com.pl
>(Jaroslaw Tabor)7 Jan 1997 01:21:28 +0100 writes:
>:>
>:>On Tue, 7 Jan 1997 00:29:11 +0100, Robert Rakowicz wrote:
>:>
>:>>SET SCKILLFEATUREENABLED=ON -> napewno znasz SRTG+ESC ( wyswietla liste
>:>
>:>W wiekszosci normalnych klawiatur nie ma klawisza STRG, jest za to Ctrl :)
>:>
>Hmm nie wydaje Ci sie, ze twoja uwaga byla troche ironiczna ? jesli tak to
> [...]

zapominasz ze piszesz na polska mailingliste,
zreszta na belgijskich, brazylijskich, czeskich,
dunskich, finskich, francuskich, islandzkich, wloskich,
jugoslowianskich, norweskich, holenderskich, portugalskich,
slowackich, szwedzkich, wegierskich
a nawet arabskich, hebrajskich i tureckich
klawiaturach tez jest ctrl

niewielki wyjatek to klawiatury hiszpanska i latynoamerykanska
(rozna od brazylijskiej!) gdzie napisane jest pelne slowo 'control'

wiec strg zostawmy moze do wylacznego uzytku w niemieckiej
korespondencji, po prostu aby sie wzajemnie rozumiec

Grego

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi