Re: Marketing IBM

Autor: Tomasz Stafinski (stefan_at_pluton.pol.lublin.pl)
Data: Sat 11 Jan 1997 - 10:34:12 MET


Grzegorz Bodaszewski wrote:
>
> Artur Flinta <aflinta_at_ibm.uci.agh.edu.pl> wrote:
>
> >On 8 Jan 1997, Tomasz Stafiński wrote:
> >
> >> Pod koniec ubieglego roku zdarzylo mi sie takie cos. Zamowilem u BigBlue
> >> CD z wersja 30-dniowa Warpa 4.0, a przyslali mi jakies dwie gazetki
> >> D_Mail o programowaniu w ogolnosci jedna i o programowaniu w Javie
> >> druga oraz plytke CD IBM Developer Connection for Java & Internet Tools.
> >> Dlaczego tak sie dzieje z IBM? Nie nadazaja tloczyc plytek i wciskaja
> >> co maja? Nie moge powiedziec, ze na tej plytce nie ma nic ciekawego,
> >> ale nie tego sie spodziewalem.
>
> >Ja tez wykonalem podobny manewr, ale nie dostalem nic :(((
>
> Skads to znam... Ja zamawialem 60-dniowa wersje Warp Servera :(
Ja również, ale o tym już nie wspomianałem....
>
> OSciski,
>
> Grzegorz Bodaszewski
__
Stefan - Tomasz Stafinski
Politechnika Lubelska
E-mail:stefan_at_pluton.pol.lublin.pl



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 15:09:46 MET DST