Re: Voice Type w polskiej wersji

Autor: Tomasz Finke (tom_at_sprocket.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 10 Jan 1997 - 15:07:41 MET

Andrzej J. Piotrowski (a_j_p_at_it.com.pl) wrote:
> Wlasnie kupilem polska wersje Merlina upgrade - w pelni spolszczona,
> lacznie z Bonus Pakiem. Zauwazylem, ze na opakowaniu nie ma zadnej
> wzmianki o Voice Type, ale zwiodla mnie maksymalna ilosc miejsca

VoiceType mialo w polskiej wersji Merlina nie byc. Decyzja o tym, ze
na CD zostanie umieszczona angielska wersja VT zostala podjeta bodaj
na trzy tygodnie przed polska premiera tego systemu. Pudelka byly
juz pewnie wydrukowane. Podobnie w punkcie 1. pliku README znajdujacego
sie w glownym katalogu CD jest napisane, ze VT nie jest dostarczane
w polskiej wersji systemu, ale to rowniez nieaktualne. W pudelku
powinna sie znajdowac kilkustronicowa ulotka po angielsku z opisem
instalacji i konfigurowania VT, no chyba, ze to tez zawalili...

Tomek