Re: warp czy win95 ?

Autor: Bartlomiej Rajwa (rajwa_at_aragorn.mol.uj.edu.pl)
Data: Sat 09 Nov 1996 - 15:48:35 MET

S.D. wrote:

> Hm. Pewnie nie zbyt dobrze ale kto sie tym przejmuje?:)
> To dla OS/2 sprawa zycia i smierci jest oblusga aplikacji na windows a nie
> odwrotnie.
> Moze stad ze na OS/2 nie ma nic szczegolnego czego nie bylo by na win32?

S.D. jak zawsze wie wszystko najlepiej.... Otoz istnieje wiele
specyficznych zastosowan OS/2, takich gdzie Windows nie ma sie czym
pochwalic. Podam przyklad z mojego podworka. Laserowe skaningowe
mikroskopy konfokalne firmy BioRad (najpopularniejsza marka mikroskopow
konf.) sa kontrolowane przez oprogramowanie napisane dla OS/2.

A wychodzac poza ten przyklad mozna generalnie powiedziec, ze OS/2
bardzo dobrze sprawdza sie jako system do kontroli urzadzen.

Bartek Rajwa

---
rajwa_at_aragorn.mol.uj.edu.pl