Re: OS2 Warp v3 US Polonizacja

Autor: W.Sachwanowicz_at_bu.uni.torun.pl
Data: Sat 09 Nov 1996 - 14:20:41 MET

In <55sfrj$l9m_at_helios.man.lublin.pl>, Grzegorz Szyszlo <ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl> writes:
>Czesc. Ja tu pierwszy raz :) fajnie ze ta lista wreszcie powstala.
>Nawpierw sie pozale.
>
>Otoz wraja Warp v3 PL ma jakies straszliwe byki. Nie da sie na tym
>zainstalowac fixpak22 , przy starcie PM wywala sie z bleden $SINGLEQ error
>i dalej rejestry. Siec takze zle jest obslugiwana, wystarczy ja dociazyc
>aby OS sie zamrozil. nawet mysza nie ruszy. Dlatego wole wersje US, bo nie
>ma tych niegodognosci.
>
>Ale teraz. Jak tego US spolszczyc ?

 Do zdefiniowania polskiej klawiatury programisty (i nie tylko) radze uzyc
 KBDREDEF, napisany przez Ferenca Pal'a, znalezc to mozna na LEO:
   http://www.leo.org/archiv/os2/
 Program ten dziala tez w Warp3 FixPACK 17 i pozniejsze. System OS/2
powinien miec zdefiniowana klawiature polskiej maszynistki (wtedy nie
ma problemow z lewym ALTem). Niestety KBDREDEF nie jest doskonaly
i np. nie zawsze mozna wykonac "Ctrl-literka", na szczescie zawsze mozna
przelaczyc sie na klawiature zdefiniowana w systemie.

>I druga sprawa. Czy jest jakis fixpak do czesci sieciowej os2 warp ?
>bo ten fixpak22 jest na samego os.

 Tak jest tego sporo: US8210 (6 dyskietek), UN0067 (2 dyskietki), IP08185
(3 dyskietki) i dodatkowo LS4TOOL (1 dyskietka) by to wszystko zainstalowac.
Nie licze drobiazgow potrzebnych np. do tego by Netscape, Lotus Notes prawidlowo
dzialaly w sesjach Windows, oraz fixow do dodatkowych pakietow TCP/IP
np. NFS, PMX. O wszystkich oficjalnych fixach pelna informacje mozna znalezc
na "Master OS/2 Update" : http://www.cincyteamos2.org/masterupdate.html

Pozdrowienia,
              Wojtek Sachwanowicz

Wojciech Sachwanowicz, Systems Librarian| W.Sachwanowicz_at_bu.uni.torun.pl
Nicolaus Copernicus University Library  | phone: +48(56)14.475
ul. Gagarina 13, 87-100 Torun, Poland   |   fax: +48(56)54.29.52