Re: warp czy win95 ?

Autor: January Weiner (uxjweine_at_if.uj.edu.pl)
Data: Mon 11 Nov 1996 - 16:10:51 MET

Bartlomiej Rajwa wrote:
: S.D. jak zawsze wie wszystko najlepiej.... Otoz istnieje wiele
: specyficznych zastosowan OS/2, takich gdzie Windows nie ma sie czym
: pochwalic. Podam przyklad z mojego podworka. Laserowe skaningowe
: mikroskopy konfokalne firmy BioRad (najpopularniejsza marka mikroskopow
: konf.) sa kontrolowane przez oprogramowanie napisane dla OS/2.
        Zczytywanie danych i opracowywanie sekwencji dla sekwencerow
Applied Biosystems (jesli mnie pamiec nie zawodzi) nowszych generacji...
w ogole , 32 b profesjonalne aplikacje do opracowywania danych naukowych
- nikt sie nie bawi w W95, albo sie kupuje jakas mala stacje (silikona),
albo PowerPC, albo - jesli to musi byc pecet - OS/2...
                Pozdrowienia,
                                January

--
"Throw physics to the dogs, I'll none of it."	- Macbeth V, 3