OS2 Warp v3 US Polonizacja

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 07 Nov 1996 - 12:06:27 MET

Czesc. Ja tu pierwszy raz :) fajnie ze ta lista wreszcie powstala.
Nawpierw sie pozale.

Otoz wraja Warp v3 PL ma jakies straszliwe byki. Nie da sie na tym
zainstalowac fixpak22 , przy starcie PM wywala sie z bleden $SINGLEQ error
i dalej rejestry. Siec takze zle jest obslugiwana, wystarczy ja dociazyc
aby OS sie zamrozil. nawet mysza nie ruszy. Dlatego wole wersje US, bo nie
ma tych niegodognosci.

Ale teraz. Jak tego US spolszczyc ?

I druga sprawa. Czy jest jakis fixpak do czesci sieciowej os2 warp ?
bo ten fixpak22 jest na samego os.

no to tyle. pozdrawiam wszystkich os'owcow :)