Re: [WINNT] jak zainstalowac z ukrytej partycji

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] jak zainstalowac z ukrytej partycji
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Sat, 13 Apr 2024 18:43:09 +0100
in <news:uvecb9$10cha$1@i2pn2.org>
user fir pisze tak:

> moze maczyc o to smutne by bylo, a myslalem ze z bani - ja tego
> kompa jak pisalem dostalem z programu unijnego i mi nie dali tych
> papierow
>
> jest jakis na tej naklejce ale tam jak pisalem pisze windows 8.1
> oeam a to bylo win 7 ktore upgradnalem w darmowym roku do win 10

dlatego moje prawie wszystkie komputery sa polizingowe albo kupione na
ebayu albo znalezione na złomie Delle. W nich jest serial w biosie i
windows sam go wykrywa i nie męczy potem.

ALe ja nie blokuje firewalem windowsa z powodu klucza bo co najwyzej
traciłem możliwosc personalizacji. Ustawiałem wszystko i windows po
jakims czasie blokował mozliwośc zmiany kolorów tapety itp

Blokuje windowsa żeby nigdy nie widziec ekranów typu

"nie wyłączaj komputera trwa aktualizacja"

i żeby nie płakac potem po grupach ze kalkulator się popsuł.

> a jak sie robi partycje na programy skoro wszystkei programy chyba
> sie instaluja w program files na C?

Niektóre programy nie mam wyjścia, domagaja sie instalacji na C
Sterowniki, drukarki itp tez lepiej instalować na C i nie walczyc z
nimi. A reszta programów, wybieram takie które dają wybór w czasie
instalacji.

Na przykład Firefox zainstalowany na D po zepsuciu dysku C utraci tylko
profil usera. Mnie to powiewa bo nie trzymam nic w profilu, zakładek
itp. Vivaldi natomiast trzyma wszystko w swoim folderze na D.

Irfan, XnView, MPC HC tak samo. Konfiguracja w folderze.

--
Piter

#kradno ale sie dzielo