Re: [WINNT] jak zainstalowac z ukrytej partycji

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] jak zainstalowac z ukrytej partycji
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Sat, 13 Apr 2024 18:52:12 +0100
in <news:uvedth$10ed7$1@i2pn2.org>
user fir pisze tak:

> [...]

Niewielu ludzi to rozumie.

Trzeba być twardym nie byc leniwym bo można sobie narobić problemu
położyc drugi dysk. Instalator może rozrzucic po dtugim dysku np plik
wymiany albo partycje recovery utworzyć.

tak

tylko że instalator z pendriva ma pełną władze nad dyskiem
a menadzer dysków w10 nie usunie np partycji reserved.

> tzreba jest tez pwoiedziec ze niepokojaca byla wogoel ta awaria bo
> ja peceta uzywam od roku 2008 chyba i defakto nigdy nei mialem
> zadnej awarii ani xp ani 10-tki a uzywalem tylko tych dwu (bo tej
> siodemki to uzywalem z tydzien) - poze jedna (virus sality
> przyniesiony na pendrivie) - pomijam awarie ze klawiatura mi sie
> zepsula lub mysz

pogratulować szczęscia

> - no raz mi padl starodawny dysk na usb jeszcze taki z zasilaczem
> jak prad wylaczyli ... tak to nawet nie przeinstalowywalem systemu
> poza tym 1 razem - dlatego tez nie umiem tego robic - a teraz
> znowu awaria ..albo atak wirusowy albo moze cos z tą hibernacja
> wlaczona moze sie pogryzla z przelaczneiem systemow

no ja straciłem sporo zdjęc i filmików.
Od tego czasu mam kilka kopii pod róznymi adresami.
U wujka Zenka u cioci Krysi u cioci Helenki leżą płyty DVD.

--
Piter

#kradno ale sie dzielo