Re: [WINNT] jak zainstalowac z ukrytej partycji

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] jak zainstalowac z ukrytej partycji
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Sat, 13 Apr 2024 09:17:47 +0100
in <news:uvdcfq$v3nr$1@i2pn2.org>
user fir pisze tak:

> co teraz z tym mozna zrobci jak ruszyc ta instalacje - z menu
> rozruchu tylko moge wybrac co zbutowac i moge zbutowac ssd i dzial
> normalnei ten drugi a jak wybiore ten stary to robi sie czarny
> ekran

To ja bym uruchomił system z ssd i sprawdził SMART hdd czy pojawiły
sie bad sektory i czy w ogóle jest sens cokolwiek instalować na tym
hdd. Może juz hdd umarł. Zgrałbył co się da z tego hdd zdjęcia filmy
itp.

Jak hdd nie umarł to sprawdziłbym na błędy systemu plików

chkdsk.exe C:

potem usunałbym z hdd partycję C i zainstalował świeży windows 10
ściągnięty z netu .iso z pendrajwa zrobionego Rufusem.

--
Piter

#kradno ale sie dzielo