[WINNT] jak zainstalowac z ukrytej partycji

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] jak zainstalowac z ukrytej partycji
From: fir <fir@grunge.pl>
Date: Sat, 13 Apr 2024 09:33:19 +0200
kiedys, zdaje sie ze w 2014 dostalem z programu unijnego kompa
z windows 7 ale bez zadnych nosnikow typu plyta

chyba po roku mw uzywaniu byla opcja darmowego upgrade do win10 to
upgradnalem..uzywalem go sporadycznie choc nie tak duzo i w miedzyczasie
dokupilem do niego dysk ssd i kolesie w sklepie mi na nim zainstalowali tez windows 10 tak ze mialem 2 windowsy 10 ktore mozna bylo bootowac odzielnie jesli sie wcisnelo f12 przy starcie

na tym dysku ssd mam bardzo malo miejsca - ogolnie wada tego kompa bylo mega malo miejsca na dyskach c a wszystkei programy sie chcialy instalowac na dysku c przez to ten komp byl malo praktyczny (do tego nei mial karty graf tylko zintegrowana)

w kazdym razie tej windy z ssd uzywalem do uzywania netu itd a tego
na hdd oryginalnego do grania w LOLa bo tam sie na dysku miescil a na
ssd nawet nie

no i wczoraj znienacka po zamkinieciu i uruchomieniu na tym z hdd stalo sie cos dziwnego tj wlaczal sie ale nie dawal sie wciskac przycisk
start i defakto caly pasek zadan nie reagowal - ale ikony z pulpitu
po czesci dzialaly, nei dzialalo tez przelaczanie alt+tab

probwopal z godzine klikac w to i restartowac uruchamiac
z tryby awaryjnego (gdzioe tez pasek zadan nie dzialal ale moze jakby
dzialal ciut wiecej tj prawy na przycisku start czasem
dzialal i menu spod niego) czy ruszy ale niewiele nie dalo

odpalilem te wszystkie niemal opcje z tego trybu naprawiania
nic nie dalo - w koncu dalem przeinstaluj bez usuwania plikow
- doszlo do 50 procent po czym wyskoczyl blad ze wyskoczyl blad

wzialem wiec opcje nazinsta;luj z kasowaniem plikow i doszlo do 71
procent i tez wyskoczyl blad...co gorsza juz teraz nie da sie zbutowac
z tego dysku hdd tego menu odzyskiwaniabousunaliskompiowalnowe
plikiale chyba nie wszystkie bo cos tego malo

i teraz jestem w tej sytuacji ze nie wiem jak probowac ta instalacje
(chyab z jakiejs ukrytej partycji) ruszyc dalej

jakas ukryta partycja tam chyba jest zdaje sie ze jako dysk D
ale jakas by byla dziwnie maloa wiec nie wiem czy to to "66 M z 99M wolne" - chyab ze to nei to mam jeszcze dysk C to jest 75 GB (ssd), dysk E czyli ten na ktorym byl ten windows ktory pasl 200 GB (po tej przerwanej bledem instalacji 143 GB wolne) i dysk F top chyab dodatkowa partycja do E (277 GB)

co teraz z tym mozna zrobci jak ruszyc ta instalacje - z menu rozruchu tylko moge wybrac co zbutowac i moge zbutowac ssd i dzial normalnei ten drugi a jak wybiore ten stary to robi sie czarny ekran

tnx