Re: [WINNT] System nie widzi dysku Toshiba External

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] System nie widzi dysku Toshiba External
From: Animka <animka@tonie.ja.wp.pl>
Date: Sat, 27 Aug 2022 20:55:21 +0200
W dniu 2022-08-26 o 21:16, cana pisze:
ROTFL
Wybacz,  ale to się  nazywa w psychologii projekcją
NMSP

jeśli sprawdziłaś to o co byłaś  proszona to napisz  co wyszło  i
  już przestań grzebać  w rejestrze jak nie  masz  pojęcia co
  zmieniasz...

Przecież wysłałam tutaj zrzuty ekranu. Czytać nie umiesz.

W Rejestrze

https://zapodaj.net/c7f4c88319f59.jpg.html

W Menadżerze Urządzeń

https://zapodaj.net/f4a1276dbcd71.jpg.html

sprawdziłaś  czy toska dziala na innym  kompie, ale takim na
  którym  nic nie grzebałaś?

Przeciez pisałam,że nie mam drugiego komputera i że laptopa komuś dałam.

to było na samym  początku  i nie odpisałaś jednoznacznie,  wiec
  czego  oczekujesz?

Od Ciebie niczego i w ogóle od wrednych ludzi.

atencji?
animko ogarnij ten lupanar...
jak dla mnie EOT

Już od początku nie powinieneś się wcinać do tematu. Dla mnie jesteś EOTEM.

--
animka