Re: [WINNT] System nie widzi dysku Toshiba External

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] System nie widzi dysku Toshiba External
From: ansajawruk@polbox.com
Date: Wed, 24 Aug 2022 18:14:38 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 24 Aug 2022 16:50:42 +0200
 doszła do mnie wiadomość  <te5dtj$11c9$1@gioia.aioe.org>
 od Animka <animka@tonie.ja.wp.pl>  :

>Podrzucam Ci linki do zrzutów i zerknij z łaski swojej.
>Ten dysk chyba stracił partycje (miał dwie).
>
>W Rejestrze
>
>https://zapodaj.net/c7f4c88319f59.jpg.html
>
>W Menadżerze Urządzeń
>
>https://zapodaj.net/f4a1276dbcd71.jpg.html

No to pozostaje sprawdzenie, co na temat tego dysku mówi
CrystaldiskInfo oraz DMDE, może dysk ma uszkodzony boot sector lub
tablicę partycji? Można go jeszcze spróbować manualnie podmontować za
pomocą mountvol.
https://www.windowscentral.com/how-mount-drive-windows-10
Ale najpierw CrystaldikInfo i DMDE.
Szwambuł Trantiputl